fredag 13 februari 2009

Sent i natten


Utanför all ära o redbarhet eller hur man nu säger, sitter jag här o deppar efter ännu en förlust i tärning. Mina kära syskonbarn är rara, men de behöver ju inte vinna hela tiden... Men den ena tyckte jag skulle börja smygpublicera små korta porrnoveller här på min blogg o sen höra vad mina fans tycker? Är det värt att gå ut med i det kalla publicistklimat som råder i Sverige eller ska man vända sig till en mer liberal norsk marknad. Ja, vi får se hur det blir. Jag är ju blyg. Kan man skriva under pseudonym i sin egen blogg? Förmodligen inte. För att stilla mitt oerhörda behov av uppmärksamhet har jag dock gått med i facebook, vilket känns lite som att vara köpt av Satan. Men va Fan, på nåt sätt måste man ju sublimera sitt libido. Puss alla fans. Denna vackra bild har copyright Bill Nilsson, numera verksam i Tokyo.

3 kommentarer:

  1. Meehn va trevlig bild! Vad jag känner mig ärad! Tusen tack!

    Och du förlorar i tärning mot syskonbarnen, är det mot de äldre eller yngre? Om det är mot de yngre borde du kanske ta dig en funderare, eller låter du dem vinna med flit för att vara snäll?

    Porrnoveller är säkert roligt, men vad menar du med norska marknaden? Ska du skriva på norska; "Åh Harald, du er kjempedejlig med familielykken din i vaeret, kom å lave den i meg nå."

    Fejsbok - åhnej, inte du också. Då kan du leta upp Helena G där, för hon är där jämt och ständigt.

    SvaraRadera
  2. Vivien Leigh, Vivien Leigh...
    Har fakistiskt sett en film med henne i på filmvetenskapen idag. "Linje Lusta" hette den med Marlon Brando i en av rollerna, iförd ett åtsittande svettigt linne.
    Har du sett den? Förfärligt bra. Den kan jag rekommendera.

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, den norska marknaden... är det något särskilt med den?
    Vi kommer alltid att vinna i tärning, för vi är inte lika övemodiga som du...

    SvaraRadera