torsdag 10 december 2009

Våt filt

I dag känns det så här...

8 kommentarer:

  1. Lätt illamående?? Det har alltså spridit sig från x 2000. Om du vill kan jag förklara det hela för dig ur ett inlärningspsykologiskt perspektiv. Eller så tar du en öl.

    SvaraRadera
  2. The wicked, wicked Witch from the West - du vet hon i Trollkarlen från Oz - hon hade ungefär samma ansiktsfärg.

    Grönt är en fin färg tycker jag. Särskilt som ansiktsfärg. Man blir glad, så här glad :-D

    SvaraRadera
  3. Gräsfläckar går bort med lite tvål och varmt vatten.
    Har du badkar där du bor? Är du en dusch eller badmänniska? Ta ett långt varmt bad med mycket badskum, värmeljus, lugn musik och öl.

    SvaraRadera
  4. Algväxt är väl ganska svårt att bli av med tror jag, men du kan försöka att hålla ansiktet så torrt som möjligt så kanske det försvinner.

    SvaraRadera
  5. Den vita fläcken på näsan ska du se upp med.. Kan vara förfrysningsskada eller helt enkelt dött kött. Se upp om gamarna cirklar ovanför..
    Beeeewaaaare...

    SvaraRadera
  6. Efter kontakt med strålskyddsinstitutet o smitthärdsinstitutionen som båda sa; Låt dig grävas ner, minst en vecka, så har jag grävt ett Johannastort hål i dyngstaden o kanske vi ses om en vecka från i morgon klockan tre o fyrtiotvå, hej o hå!

    SvaraRadera
  7. Jag kan hälla ned lite öl i hålet om du behöver näring medan du ligger där...

    SvaraRadera
  8. Smet in från Bunion Bills blogg, vänder mig om och undrar, har jag varit här förr eller fick jag bara en flash från -85???

    SvaraRadera