tisdag 1 december 2009

Ljuva minnen från Stockholm



Det var jag, Christina Magnussons syster, hon längst ner med lösskägg. Sen stötte vi på Eva-Maj. Hon syns högst upp i raden av bilder. Således torde den som har huvudet på svaj kunna lista ut att det är jag som är i mitten. Jag heter Sonja Hawkins o är bara på tillfälligt besök i Stockholm. Vi fnittrade på NK o frotterade oss bland luxuösa mattor av Märta Mås. Christina Magnussons syster har också ett eget namn, nämligen Ritva Magnusson-Stål. Hon är populär o är inte till besvär. Hon kan laga mat o uppföra sig på alla sätt o vis. Det var under hennes bord i köket jag bodde under min vistelse i huvudstaden. Härligt var det. Eva-Maj har lovat att ta mig på karaeoke nån kväll vid ett annat besök. Då vill jag sjunga "You can ring my bell". Over and out from Sonja

4 kommentarer:

  1. Värst vilka snyggingar det verkar finnas i huvudstaden, kanske bäst att åka dit!

    SvaraRadera
  2. Tjääära Sonyah-Darrrling. Det var verkligen underbaahrt att ha dig här. Vi ser fram emot att snart ses igen, Eva-Maj och jag kanske rentav kan hälsa på dig på lantstället? *smacksmack* *kindpussar* Ha det bra och hälsa Carl-Greger Dah'Ling.
    /Ritva "Ritty" Magnuson Ståhl

    SvaraRadera
  3. Sonja Hawkins!!!!! Det är ditt författarnamn för du är så bra på att skriva!
    Jag tror jag vill byta ut mitt passfoto med ditt porträtt. Rockigare look men jag skulle nog inte släppas genom tullarna. Vi ska pudelrocka och discodunka nästa gång du behagar besöka Ritty igen.
    - Eva-Maj

    SvaraRadera