torsdag 7 oktober 2010

Alkoholens positiva verkningar



Det är tufft att leva i Sverige 2010. Oavsett vad man är för sorts kreatur. Öl underlättar vardagen o får boxrar att blomma. När bilden togs på E with the evil eye, hade hon inte fått dagens första av sin matte. En halvtimme senare såg hon minsann inte så surmulen ut. En kall Corona o allt föll på plats. Den något mänskligare typen kan kanske tyckas se ut som om hon inte behövde någon öl, men det är FEL. Efter en Spaten ser hon närmast normal ut. Av hänsyn visas här inga fler bildexempel.

3 kommentarer:

  1. Har ni fortfarande sommar söder ut? Ser ut så. Maredsous blonde är den godaste ölen anser jag. Prova en sån.

    SvaraRadera
  2. E ser cool ut som vanligt. Men allvarligt talat, du ser lite flanig ut på översta bilden. Jag ska nu erkänna att jag tycker att det över huvud taget är lite halvflanigt att ha mössa inomhus. Om man dessutom har ett överdrivet överbett så, ja, jag vet inte vad jag ska säga. Hur som helst. Det är inte utseendet som är det viktiga. Man får se ut som man vill. Bara man är snäll, som Gull skulle ha sagt.

    SvaraRadera
  3. Flanig var ordet sa Bill! Har alltid tyckt du är en man med extremt gott omdöme, speciellt när det gäller Boxer! Ser även att detta kan appliceras på överbett. Jag undrar även om Miss Leigh skulle kunna publicera en bild på dylik boxer efter denna halvtimme?
    För övrigt har jag idag åtnjutit en fantastisk utställning i ett vårsoligt Borås där åtminstone en av utställarna har starka likheter med det övre kreaturet ovan.
    Om en sak är vi dock ense, Spaten är gott.

    SvaraRadera