måndag 1 november 2010

Har nu vart hos optikern



Jag såg sämre än jag trodde. Nu kan jag trava, istället för att snava över tuva som get. Trots mina uppenbara brister, har jag före införskaffandet av dessa synhjälpmedel lyckats skapa dehäringa vidunderliga pjäserna i lera. Som man bor på landet har det återigen varit uppenbara problem med kommunikationen med omvärlden via världsomspännande nät och ordinär telefoni. Sedermera åtgärdat upptäcker jag att föga hänt och ingen saknat min bortovaro. Jag beklagar detta och kommer återgå till mitt vegetativa soffpotatistillstånd en vecka eller fler, bara för att straffa omvärlden. Ses kanske....

3 kommentarer:

  1. Naturligtvis har vi saknat dig! Jag kontrollerar bloggen allt som oftast. Ett synnerligen intressant mönster på alstret längst ner må man säga.

    SvaraRadera
  2. Men guud vad härligt. Att åtminstone du har saknat mig..

    SvaraRadera
  3. Tekannan - WOW vad fin! Fantastisk!!!

    SvaraRadera