söndag 23 maj 2010

Nu kommer det!




Vi har umgåtts en del, o druckit champagne jag, Bibbi Holymissmoly och Wiwi Sanchez. Vi träffas ibland o pratar om ditt o datt. Målar naglarna o spisar god mat. Wiwi bär ofta en vacker ljust himmelsblå blus, medans Bibbi är mer åt det serafiska o klär sig gärna i vitt. Själv är jag inte så noga, bara klädseln är prydlig ren o gärna stärkt i lanolin. Jag har en hund som är vacker. Hon kan inte dricka champagne, för hon blir allergisk o får astma. Hon känner en boxertik som är barnsligare än Gert Fylking. Kanske att Bibbi, jag o Wiwi ska träffas igen i Haag då den årliga Yllegarnsperukfestivalen går av stapeln. Vi vet inte än, men ska verifiera per e-mail innan tiden gått ut.

5 kommentarer:

  1. Kanske lite papiljotter skulle göra susen för lite volym. Den nougatfärgade fröken skulle kanske lägga in lite mörkblå slingor. Skulle nog bli väldigt effektfullt till den himmelsblå dräkten. Tips från dam med acrylmohair.. :)

    SvaraRadera
  2. Shit alltså, man ser din klyfta!

    SvaraRadera
  3. Wiwi är ju för illa grann!

    SvaraRadera
  4. Ja, vi är så illa granna med och utan klyfta.. Kanske kan ta en sväng hem till Rosimosi o få lite konkreta tips o eventuellt en infärgning med måsskit?

    SvaraRadera
  5. Ni e la för söta, du och Bibi Holymissmoly.
    Min make-over behöver en make-over.
    ;-)

    SvaraRadera