fredag 16 april 2010

Nu är det ju för satan vår

Jag är så djävulskt trött på telia o deras inkompetens o nonchalans när det gäller kundservice. Har haft kraftiga knaster o störningar på telefonlinjen, som även leder in utanifrånliv i min dator. Alla fel kan inte åtgärdas genom att sitta vid ett tangentbord. I bland måste det till fysiska åtgärder såsom nya ledningar. Då måste någon gå ut i "vild"marken o göra detta. Det kan vara så att det faktiskt har hänt nu. Efter att ha väntat sen påsk. Men å andra sidan har det varit ganska skönt att slippa känna surftvång. Facebook släng dig i en påse o knyt för.

3 kommentarer:

  1. Mennnh, vilken trevlig bild! Åh vad det ser mysigt ut och åh vad jag önskar att jag var med där nuuuu! Men jag förmodar att bilden inte är dagsaktuell för det ser lite väl sommarlikt ut. Från ett tidigare år?

    SvaraRadera
  2. Mycket observant av er... Min kamera har varit på tripp till Riga med agnes&bröd.

    SvaraRadera
  3. Har ni vår eller? Bilden måste vara tagen på sommaren. Det ser så himla avlägset ut - öl utomhus... *suck*
    Ja, det står Riga bland kommentarerna... Ser väldigt hallänskt ut tycker jag.

    SvaraRadera