söndag 29 augusti 2010

Söndagsöl o således söndag


På nedre bilden diggar jag till Guns'n roses. Man ser ofta lätt puckad ut vid sådana tillfällen, men skenet bedrar, det vet ju alla. Katten mår bra och hälsar. Hunden kommer snart att kräkas upp tuggben av den mindre modellen. Jag hör redan hur hon träningsulkar. Undrar om kattmatspluttarna hon stal av Agnes katt Pickan kommer följa med upp? Promenerat o fikat med väninnan A o hennes "boxer" på naturreservatet utanför Ringhals. Puss till alla fans...

5 kommentarer:

  1. Ölen på bilden överst intogs inte på en söndag...

    SvaraRadera
  2. Ni är så oerhört petig med fakta... Men en likadan slank ner idag. Det är symboliken o igenkännandet som är viktigt.

    SvaraRadera
  3. Åh Spaten - vad härligt! Men jag undrar varför "boxer" står inom citattecken. Sen undrar jag också vilken Guns 'n' roses-låt det var ni diggade så ihärdigt till. Var det Take me down to the Paradise City, where the grass is green and the girls are pretty!

    När ses vi?

    SvaraRadera
  4. Bill..21 oktober kanske? Boxer stavas alltid så med inkluderade citattecken. Varför vet jag inte. Kanske för de kan vara svåra att definiera som hundras. De kan förväxlas med så många andra typer av djur. Bäver, plattnäst bison mm.

    SvaraRadera
  5. Kära väninna. Fatta att Bill är totalt fel person att försöka få med att förlöjliga en boxer. Så!
    Dessutom inte nog med att ölen inte intogs en söndag, det som diggades till var christer Sjögren och inget annat. Klart slut. Och puss

    SvaraRadera