onsdag 30 juni 2010

Det är blött i sjön



Vivvi simmar bra. Jag är sämre på det.

12 kommentarer:

  1. När upptäckte du detta faktum?

    SvaraRadera
  2. Nej, ingen direkt överraskning, hon är ju bra på det mesta...
    Oar borde veta bättre. Oar såg mig krampaktigt simmandes fram o knappt tillbaka, mellan ö o fastland. Vivvi flöt lättjefullt ikring o mumsade på näckrosblad.

    SvaraRadera
  3. Jag blev snarare överraskad av att du upptäckt att det är blött i sjön...

    SvaraRadera
  4. Jo du Oskar August Runemark... När man är mitt uppe i smeten är det svårt att se sakernas tillstånd som de verkligen är. Men så där lite på distans kan man komma till insikt, o det är bra.

    SvaraRadera
  5. En sjöjungfru tycker jag du ser ut som, och de kan väl simma rätt bra, eller har jag fel?

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Många tror det Bainen, men sjöjungfrur kan faktiskt inte simma särskilt efektivt...

    SvaraRadera
  8. de liksom bara plaskar omkring lite, eller vad? Vi får kanske göra någon form av test...

    SvaraRadera
  9. I princip. Ingen har ännu ordentligt utrett sjöfolkets etologi och därför kan det vara på sin plats med en liten undersökning.

    SvaraRadera
  10. Ser ljuvligt skönt ut! Sjöar är varmare än hav. Jag vet för att det är fortfarande rätt plågsamt att bada vid Älgö!
    Fina bilder på er.

    SvaraRadera
  11. Om ni liknar mig!! vid en sjöjungfru, kan ni lägga ned testet. Det finns väl en anledning till att sjöjungfrur kan andas under vatten. De simmar dåligt.

    SvaraRadera