onsdag 19 augusti 2009

Älgar o öl



Min plan var att lägga ut lite fina bilder på LillVovven i sin nya dräkt, men jag behöver inte det, för det ligger så fina bilder både på Voffsi o mig på Bibbis blogg. Jag o matte till Elsebub har bevistat den fantastiska ön Älgö, innefattande två rara grabbar (kanske gubbar) i sina bästa år. Vattnet var kallt o såg lite dammigt ut för en västkustbo, så det kändes bra att det inte var badtvång. Västgötaspetsar har taskig urskiljning på bad o bad, men på det stora hela uppförde hon sig bra o vi hade en behaglig o avslappnad vistelse hos det fabulösa värdfolket.

5 kommentarer:

  1. Åh tack söta Ni, kom snart tillbaka :-)

    Vilken tur att jag hade en skål vatten i närheten så att jag skyndsamt skulle kunna doppa fötterna där om det kom en värmebölja.

    En av de nya böckerna; Dårens dotter av Mian Lodalen har jag snart läst ut. Den är riktigt gripande och jag rekommenderar den.

    Hur var dina böcker?

    PoK B

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra sockar billutt har.. och Villan har ju nästan samma neongröna jacka som mej. God smak!! Nästa gång måste du ta med en bild på den nya dräkten. Voffsi behöver ju inte vara i den. Kanske kan du klä upp katten eller nån.. Grattis till den nya åldern. pyss pyss.

    SvaraRadera
  3. Bill.. Jag fick Mianboken av Amalia i present när jag kom hem. Ska läsa den så snart jag plöjt igenom den danska krönikan som är på 600 sidor småtext.

    Rosiebabe... Vilken kanonidé. På Fläskpåsen sitter nog dräkten som en smäck. Bild kommer snart.

    SvaraRadera
  4. Johanna! Läget, eller? Kolla in min blogg. Bättre sent än aldrig...

    SvaraRadera
  5. Vad händer!? Har bloggandet avstannat?

    SvaraRadera