tisdag 19 maj 2009

Tänk att JAG är så....


Upptagen att jag inte hinner blogga. Deadline för tillverkning av keramik till utställning i Norge, typ lördag. Konstvandring torsdag till o med söndag. Har inrett en helt ny "butik" och slitit som en gris med detta. Bra blev det. Hoppas nu det kommer många också. Nu ska det bara dekoreras skröjbränd keramik i spännande mönster till Norge. Känner mig lite korkad nu vid denna tid på dygnet. Tom i huvudet. Skulle kunna tänka mig att sitta på en liten bar i Tokyo o sippa på en Jim o Benny eller vad de nu kallades därborta. 

3 kommentarer:

  1. Åh, du anar inte vad jag skulle tycka det vore trevligt att få sippa Jim & Benny med dig på en liten izakaya med några sköna japaner i sällskap.

    Men det låter jättebra att du låter keramiken ta så stor del av ditt liv. Tänk att det fanns en tid då den fick stå tillbaka för att hemtjänsten kallade.

    Var och när i Norge är utställningen? Är det du själv? När får vi se bilder på "butiken"?

    Pussiluss från mig

    SvaraRadera
  2. 6:e juni minsann slår Norge upp portarna för mig o Roj o LillB på Solibrug, som ligger rätt nära Moss. Kanske kan jag ta nån stilfull bild i morgon på öppningsdagen i "butiken" om jag inte blir helt nedsprungen förstås. Går det bra kommer jag o tar en jim o benny m några japaner i bakgrunden....

    SvaraRadera
  3. Roligt att få höra din röst igen, Johanna! Det var allt för länge sedan sist.
    Jag skulle gärna vilja se och vara med när du presenterar din nya keramik i Norge! Lycka till.

    SvaraRadera