fredag 16 januari 2009

Prokrastinatör? Ja

Så här glad är jag nu.
Inte är jag nåt vidare duktig på att uppdatera o göra inlägg på min blogg... Förstår att alla fans är besvikna o ledsna. Jag är en människa som skjuter upp allt till fem i tolv. Inte bra . Ger heller ingen avslappnad tillvaro. Har inte kunnat komma ut på nätet på ett par dagar. Strategi.. Vänta o se om det självläker. Inte gjorde det det. Men efter att ha dragit ut lite kontakter o startat om ditten o datten så gick det! Tänker på Bill i Tokyo med japansk support. Nu drar jag till Teneriffa en stund o fikar. Är tillbaks om en vecka.

3 kommentarer:

  1. TENERIFFA?!? - Göta-Petter! Jo, jo, det var just snyggt det.

    Men trots att bilden på dig är fantastiskt fin, vill vi - dina fans - fortfarande se lite sköna inredningsbilder från din nuvarande bostad. Eller menar du att vi måste komma dit för att undersöka saken personligen? Finns det plats för ett par besökare i sommar?

    PoK och skön resa

    /Bill

    SvaraRadera
  2. Teneriffa??? Jo, jag tackar, ja.
    Åka iväg så där till värmen när det är så kallt och grått i Sverige...
    Det gör du rätt i. Hoppas du får simma i havet och känna solens strålar......................

    SvaraRadera
  3. Bra! Jag har fixat fikat.
    Boxermother

    SvaraRadera